Den lille barnehagen med det store hjertet

"Å være en liten barnehage er ikke en motsetning til å være en god barnehage - snarere tvert i mot! For barna mener vi det er noe av det som utgjør god kvalitet i vår barnehage. Vi er så små at vi kan være impulsive og fleksible - gull verdt for nysgjerrige og kreative barn" (Monica Wroldsen, styrer)

Litt om oss

Har barnet ditt allergi, matintoleranse eller astma? I Svalestien Barnehage har vi lang erfaring og høy kompetanse på å tilrettelegge for barn med slike utfordringer.

Vi er en fullkostbarnehage, med alle måltider inkludert. Vi serverer varm lunsj hver dag og maten er trygg, næringsrik og sunn for alle. Vi serverer også vegetar og halal til de familiene som ønsker det.

Vi har et stort og variert uteområde, og flotte naturområder i umiddelbar nærhet til barnehagen. Hver vår er det stor ståhei, og mange morsomme påfunn i barnehagen, for da er nemlig førskolegruppa vår rosaruss!

Ønsker dere barnehageplass i en barnehage med varme, tilstedeværende voksne og høy voksentetthet? Ønsker dere plass i en barnehage hvor dere kan være trygge på at deres barn får god omsorg og varierte muligheter for lek og vennskap? Ta kontakt eller kom innom for en prat!